Garantinės salygos ir gražinimas
Garantinis laikotarpis taikomas priklausomai nuo įsigyto prietaiso ir jo vertės (3-12mėn). Garantinis remontas atliekamas vietoje arba prietaisas siunčiamas gamintojui priklausomai nuo gedimo lygio ir pobūdžio.
Prekių garantinis centras Algirdo g. 46, www.underbonnet.lt Darbo laikas I-V, 10.00-20.00 val.,
Pristatant prekes į garantinį centrą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, garantinį taloną/kvitą.
- Elektros/elektronikos prekės nekeičiamos ir negrąžinamos, vadovaujantis LR Mažmeninės prekybos taisyklių 17p. Negrąžinamų prekių sąrašą rasite mažmeninės prekybos taisyklių II skyriuje 17 punkte.
- Atsinaujinus naudojamo kompiuterio operacinei sistemai „Windows update“ ir programoms nefunkcionuojant jų pakartotinis įdiegimas kainuoja priklausomai nuo programų 15-180€.
- Už prietaisų/programinės įrangos tvarkinga eksplotavimą ir priežiūrą atsakingas klientas.
- Jei garantinio remonto metu nustatoma, jog prietaiso gedimo pašalinti nepavyks, prietaisas pakeičiamas analogišku.
- Underbonnet.lt neįsipareigoja remontuoti įrangos jei ji buvo sugadinta netinkamai naudojant (naudojant prietaisus kai aptarnaujamas automobilis yra prijungtas prie išorinio maitinimo šaltinio arba automobilio akumuliatorių pakrovėjo.
- Garantiniais gedimais nelaikomi tie kurie atsiranda fiziškai paveikus arba pažeidus prietaisą.
- Jeigu prietaiso pakuotė ar pats prietaisas yra pažeistas įtrūkęs yra netinkamas grąžinti.
- Netinkamai elgiantis su prietaiso vidine programine įranga.
- Atnaujinant programinę įrangą nepasibaigus procesui yra atjungiamas maitinimo šaltinis.
- Jungiamasi prie interneto ir atliekamas programinės įrangos atnaujinimas, kai tai griežtai daryti draudžiama( Šis punktas galioja tik dilerinei įrangai.
- Įrenginys turi būti nenaudotas, pilnos komplektacijos, nepažeistas ir nesugadintas (Sertifikuotas prekes grąžinti negalima t.y atplėšus sertifikatą ir priregistravus įrenginį).
- Visas su siuntimu susijusias išlaidas apmoka klientas.